Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Transport in Binningen

Orange Express
Orange Express logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.0 of 5 stars from 4 ratings

Orange Express

All Transport in Binningen
Orange Express

Orange Express

Cihan Kürtbagi
Orange Express logo

Transport in Binningen

PremiumPremium Entry

Gallery (4)

Multimedia (1)

Opening times
Unfortunately, there are no opening hours for this business.

Orange Express – Contacts & Location

Languages

English,German

ASTAG Specialist Groups

Furniture Transports,Industry Logistics,National/International Transports

Forms of contact

By telephone,Free consulting,In-store,On the customer’s premises,Online

Means of Transport

Bus,Delivery Van

Services

Customs Clearance,Freight Transport,International Shipping,Logistics and Supply Chain Management

Terms of payment

Accepts Credit-Card,Accepts EC-Card,American Express,Apple Pay,Bill,Cash,Contactless payment,Cryptocurrency,EUR,Google Pay,Invoice,Maestro,Mastercard,Paypal,Postcard,TWINT,USD,Visa

Transport Routes

Land

Types of Transport

Courier Services,Moving & Furniture Transport
Categories
TransportMoversInternational transportClearance servicesWaste disposal and recyclingCleaning company

Multimedia (1)

Reviews for Orange Express (4)

4 reviews & 2 comments for Orange Express

Rating 4.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 1.0 of 5 stars

Unseriöses Unternehmen- Finger weg!

Mein Umzug sollte am 31.5. stattfinden. Die Firma ist 4 Stunden später aufgetaucht, der Transport war viel zu klein und die Hälfte meines Umzugsguts wurde vor Ort in einer Garage stehen gelassen, die der Firma nicht gehört. Auch nach 2 Wochen habe ich den Rest meines Umzugsguts nicht erhalten, obwohl der Prozess schriftlich dokumentiert wurde. Anschliessend wurde ich per whats app zugespamt und verpönt, der Vertrag sei storniert worden. Ich rate dringend von dieser unseriösen Firma ab!

June 15, 2023 | aileenwosniak

Rating 5.0 of 5 stars

Beurteilung des Transportes Hamburg - Schweiz

Wir, das heisst Heli und Hansruedi Heusser ist es ein Bedürfnis, uns für den Transport herzlich zu bedanken! Angefangen bei der Offertstellung bis und mit zum Abschluss des Transportes in der Schweiz können wir nur unsere grösste Hochachtung und unseres herzlichen Dank aussprechen. Unser Transport war nicht ganz einfach, da wir uns schon in der Schweiz befanden. Cihan hat mit einer grossen Kompetenz und Freundlichkeit massgebend zum guten Gelingen beigetragen! Nochmals ein herzliches Dankeschön! Wir bleiben sicher in Kontakt! Alles Gute - Heli und Hansruedi Heusser

June 2, 2023 | hrheusser

More Transport nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG