Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Cleaning company in Dornach

sagena GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.0 of 5 stars from 6 ratings

sagena GmbH

All Cleaning company in Dornach

sagena GmbH

sagena GmbH logo

Cleaning company in Dornach

PremiumPremium Entry

Gallery (4)

Opening times sagena GmbH
Closed – Opens monday at 7:00 AM
  1. Monday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

sagena GmbH – Contacts & Location

Languages

German

Architecture

Exterior architecture

Forms of contact

By telephone,Online

Object type

Landscape

Planning

Landscape planning
Categories
Cleaning companyBuilding and property managementHorticulture and garden maintenance

Reviews for sagena GmbH (6)

6 reviews & 2 comments for sagena GmbH

Rating 3.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Wohnungsreinigung

Ich war sehr zufrieden mit der Reinigung meiner 4 Zimmerwohnung in Arlesheim. Sehr kompetente und freundliche Beratung. Preis/Leistung total in Ordnung. Würde jederzeit wieder Sagena GmbH wählen. Jenny Clénin

August 5, 2020 | jenny.clenin

Rating 5.0 of 5 stars

Top!

vor 6 Minuten-Bearbeiten Fensterreinigung ist nicht so meins. Aus diesem Grund kommt die sagena GmbH alle 6 Monate pünktlich um meine Fenster zu reinigen. Ich bin jedesmal sehr zufrieden. Sehr nettes Personal, arbeiten zügig und professionell. Und die Fenster können sich jedesmal sehen lassen... Außerdem schätze ich es sehr, dass der Chef oftmals die Arbeit persönlich überprüft. Ich kann die sagena GmbH nur wärmstens weiterempfehlen und bedanke mich recht herzlich für den tollen Service.

August 3, 2020 | altermatt.monika

More Cleaning company nearby

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG