Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Air conditioning in Lausen

KälTech GmbH
KälTech GmbH logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 2 ratings

KälTech GmbH

All Air conditioning in Lausen
KälTech GmbH

KälTech GmbH

KälTech GmbH logo

Air conditioning in Lausen

PremiumPremium Entry

Gallery (15)

Multimedia (1)

Opening times KälTech GmbH
Open – Closes in 2 hours
  1. Monday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    7:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  6. Saturday
    9:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  7. Sunday
    Closed


KälTech GmbH – Contacts & Location

Languages

English,German,Italian

Application Areas

Commercial Buildings,Public Buildings,Residential Buildings

Forms of contact

By telephone,On the customer’s premises

Heating with Renewable Energies

Heat Pump and Geothermal

Scope

Consultation,New Construction,Planning and Execution,Renovation & Restoration

Services

Air Conditioning,Installation of Heating Systems,Remote Monitoring,Repairs and Troubleshooting,Ventilation Systems

Terms of payment

Bill,Invoice
Categories
Air conditioningRefrigeration engineeringHeat pumpsBuilding systemsHeating systems

Multimedia (1)

Reviews for KälTech GmbH (2)

2 reviews & 2 comments for KälTech GmbH

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

Fehlerbehebung an Wärmepumpe

Die Firma Kältech kann ich nur empfehlen. Der Techniker kam, sah sich das Problem an und löste es in kurzer Zeit. Die Demontage der Wärmepumpe, die Fehlernehebung sowie die Reinigung des Arbeitsplatzes war sehr lobenswert. Die Instruktionen waren lehrreich und mein Fazit; top kompetente Leistung.von Herrn Mangione👏

April 19, 2024 | marcel.casanova

Rating 5.0 of 5 stars

TOP Unternehmen!

Herr Mangione war von der ersten Minute an sehr sympathisch und nahm sich genügend Zeit für uns. Mit seinem Fachwissen konnte er uns überzeugen, so dass, wir schon beim ersten Besuch sicher waren wer uns die Klimaanlage einbauen wird. Die Offerte kam sehr schnell und war mehr als fair, die Kommunikation bis zum Liefertermin war professionell (trotz Verschiebung Liefer- und Montagetermin) und stets zuvorkommend. Die Anlage wurde innert zwei Tage, soweit ich beurteilen kann, fachgerecht montiert. Wir können die Firma KälTech nur empfehlen! Top Beratung und Ausführung! Vielen Dank!

May 4, 2023 | A.P

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG