Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Audit firm in Le Locle

Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl
Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl logo
PremiumPremium Entry

Rating 4.2 of 5 stars from 15 ratings

Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl

All Audit firm in Le Locle
Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl

Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl

Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl logo

Audit firm in Le Locle

PremiumPremium Entry

Gallery (1)

Opening times Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl
Closed – Opens monday at 10:00 AM
  1. Monday
    10:00 to 12:00 / 14:00 to 16:00
  2. Tuesday
    10:00 to 12:00 / 14:00 to 16:00
  3. Wednesday
    10:00 to 12:00 / 14:00 to 16:00
  4. Thursday
    10:00 to 12:00 / 14:00 to 16:00
  5. Friday
    10:00 to 12:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Si urgence : contact@fiduraynaud.ch



Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl – Contacts & Location

Languages

French

Accounting

Bookkeeping,Creation of Annual Property Statements,Maintenance of Additional Cost Statements

Application Areas / Properties

Condominium Ownership,Multi-Family House,Parking Spaces,Single-Family House

Forms of contact

By telephone,Online

Location

Close to museum,Parking site

Property Management

Property Caretaker Services

Services

Accounting,Consultation,Management of Co-Ownership or Condominium Associations,Management of Rental Properties,Planning, Concept and Execution,Property Rental,Real Estate Sale

Tax advice

Tax returns for individuals,Tax returns for legal entities
Categories
Audit firmProperty managementReal estate brokers and agenciesAccounting

Reviews for Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl (15)

15 reviews & 1 comments for Fiduciaire-Gérance Raynaud Sàrl

Rating 4.2 of 5 stars

Comments (1)

Rating 1.0 of 5 stars

expérience désastreuse

Vu les avis précédents je me suis laissé tenter par une collaboration avec cette gérance et l'étoile et pour le balcon dont dispose mon logement et la vue imprenable car voila le seul point positif. Jusqu'à la remise des clefs la gerance se montrait joignable, chaleureuse mais ceci a changé après la remise des clefs. En effet le chauffage de mon logement est non fonctionnelle et malgré des relances par mails, téléphone et même passage en gerance rien n'a été fait malgré des relances de octobre à décembre 2019 et avec un enfant de 12 mois à peine dans mon logement. C'est triste de payer pour un logement où dans les charges il y a une part au chauffages (bien entendu la trace de mes relances sera étudiée avec mon avocat au décompte car je n'ai pu me chauffer) mais de devoir investir dans un convecteur électrique pour que ma fille n'ait pas froid. Donc la gérance ne fait rien pour que les locataires se sentent bien dans les logements loués et qu'ils veuillent rester.

September 2, 2020 | Dominik Angeetdemon

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG