Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Textile cleaning in Wallisellen

TT

Rating 4.9 of 5 stars from 7 ratings

The TAILOR GmbH

All Textile cleaning in Wallisellen

The TAILOR GmbH

Flagship Store
TT

Textile cleaning in Wallisellen

Opening times The TAILOR GmbH
Closed – Opens monday at 10:00 AM
  1. Monday
    10:00 to 19:00
  2. Tuesday
    10:00 to 19:00
  3. Wednesday
    11:00 to 17:00
  4. Thursday
    10:00 to 19:00
  5. Friday
    10:00 to 19:00
  6. Saturday
    11:00 to 14:00
  7. Sunday
    Closed

The TAILOR GmbH – Contacts & Location

Categories
Textile cleaningTailor's shop

Reviews for The TAILOR GmbH (7)

7 reviews & 2 comments for The TAILOR GmbH

Rating 4.9 of 5 stars

Comments (2)

Rating 5.0 of 5 stars

mein Kleid gerettet!!

Ich habe mein Kleid meiner bisherigen Reingung gebracht.. die haben das brutal versaut.. The Tailor hat es nicht nur gerettet, ich habe sogar weniger bezahlt fürs korrigieren als das zerstören selbst!!!!!! Jetzt gebe ich meine Änderungen und reinigungen und die von meinem Mann nur noch dort ab!!! DANKE

August 24, 2017 | tina.gubser81

Rating 4.0 of 5 stars

immer gleiche top Qualität

Gebe regelmässig meine und die Kleider meiner Frau in der Reinigung ab. Habe auch schon was ändern lassen. Ich bin immer zufrieden, die Mitarbeiterin ist sehr nett und beratet gut! Und den Shop selbst finde ich sehr schön..

April 14, 2017 | robi.ulrich

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG