Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Dentist in Lucerne

Med and Dent logo
PremiumPremium Entry

Rating 3.5 of 5 stars from 8 ratings

Med and Dent

All Dentist in Lucerne
Med and Dent

Med and Dent

Hausarztpraxis und ZahnarztpraxisAllgemeinarzt, Zahnarzt
Med and Dent logo

Dentist in Lucerne

PremiumPremium Entry

Gallery (11)

Opening times Med and Dent
Closed – Opens in 39 minutes
  1. Monday
    8:00 to 19:00
  2. Tuesday
    8:00 to 19:00
  3. Wednesday
    8:00 to 19:00
  4. Thursday
    8:00 to 19:00
  5. Friday
    8:00 to 19:00
  6. Saturday
    9:00 to 15:00
  7. Sunday
    Closed

Med and Dent – Contacts & Location

Description

Herzlich Willkommen!

Languages

German

Childhood illnesses / Conditions

Allergies,Asthma

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Location

Close to public transport,In city center,Parking site

Medical practice

Integrative pediatric medicine,Pediatric allergology and immunology,Pediatric homeopathy

Treatment focuses

Adolescents,Children
Categories
DentistGeneral internal medicineDental hygienePaediatricsDoctors

Reviews for Med and Dent (8)

8 reviews & 1 comments for Med and Dent

Rating 3.5 of 5 stars

Comments (1)

Rating 5.0 of 5 stars

Vermutlich eine Rettung meiner Zähne

Leider bin nicht mit besten Zähnen von der Natur aus gesegnet. Im Laufe der Jahre habe ich somit unzählige Behandlungen absolvieren müssen, dies bei verschiedenen Zahnärzten. Als die Praxis vom Dr. P. Taborsky an Frau Dr. med. Dent. Maria Sternina überging, sah ich sofort, dass dies für mich die geeignetste Zahnarztpraxis ist. Die Beratung, die Behandlung, der technische Standart und Weiteres haben mich überzeugt. Doch das Beste an allen Dingen ist wohl die Tatsache, dass mir Frau Dr. Sternina mein Gebiss wohl gerettet hatte. Dies im letzten Moment. Gibt's da noch was zu ergänzen? Nein. Ich bin sehr zufrieden! - Vielleicht mehr als das.

August 26, 2019 | vas

More Dentist in Lucerne

Similar entries in Lucerne

More in Lucerne

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG