Quick navigation
  1. Home
  2. Open menu
  3. Page content
  4. Customer service
  5. Search
  6. Footer
Log in

Oral and maxillofacial surgery in Winterthur

Lübbers Heinz-Theo logo
PremiumPremium Entry

Rating 5.0 of 5 stars from 4 ratings

Lübbers Heinz-Theo

All Oral and maxillofacial surgery in Winterthur

Lübbers Heinz-Theo

PD Dr. med. Dr. med. dent. Heinz-Theo Lübbers
Lübbers Heinz-Theo logo

Oral and maxillofacial surgery in Winterthur

PremiumPremium Entry
Opening times Lübbers Heinz-Theo
Closed – Opens monday at 8:00 AM
  1. Monday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  2. Tuesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  3. Wednesday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  4. Thursday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  5. Friday
    8:00 to 12:00 / 13:00 to 17:00
  6. Saturday
    Closed
  7. Sunday
    Closed

Lübbers Heinz-Theo – Contacts & Location

Languages

English,German

Consultation

Accepts new patients

Forms of contact

By telephone,In-store,Online

Location

Close to public transport,Close to train station,In city center,Parking site,Wheelchair-accessible

Specialist area

Facial surgery

Terms of payment

Bill,Cash

Treatment by

Doctor, both available

Treatments

Dental implant / dental prosthesis,Wisdom teeth
Categories
Oral and maxillofacial surgeryOral surgeryImplantologyDoctors

Reviews for Lübbers Heinz-Theo (4)

4 reviews & 3 comments for Lübbers Heinz-Theo

Rating 5.0 of 5 stars

Comments (3)

Rating 5.0 of 5 stars

komplikationslos und erfolgreiche

Ich hatte eine komplikationslose und komplett erfolgreiche Behandlung in dieser Praxis. Meine Zahnärztin hat mich überwiesen und kurz darauf nahm die Praxis Kontakt mit mir auf für eine Voruntersuchung und Besprechung. Es wurden spezielle Röntgenbilder gemacht (was meine Zahnärztin schon für notwendig hielt) und anschliessend im Gespräch gemeinsam festgelegt, wie es weiter geht. Der geplante Eingriff war dann erneut in ruhiger und entspannter, sogar fröhlicher Atmosphäre. Und vor allem war er komplikationslos und erfolgreich. Nun ist die Behandlung abgeschlossen und die Rechnung eingetroffen - sogar etwas günstiger als vorher besprochen. Was will ich mehr? Danke!

June 26, 2023 | brittaxx1980

Rating 5.0 of 5 stars

Professionell und problemlos

Dr. Lübbers und sein Team haben mir professionell und einfühlsam geholfen. Wohl auch deshalb war die ganze Behandlung problemlos. Danke!

June 22, 2023 | fraukesch2

Similar entries nearby

Discover more nearby

* does not want any advertisingSource: Swisscom Directories AG